Poniżej przedstawiamy pełną treść oferty skierowanej do firm, pragnących zamówić szkolenie z zakresu podstaw finansów osobistych dla swoich pracowników:
Szanowni Państwo zwracamy się do Państwa z ofertą nietypowego (według naszej wiedzy) szkolenia.
Mamy świadomość, jak duży odsetek pracowników firm takich jak Państwa, posiada kłopoty związane ze spłatą własnego zadłużenia i jednocześnie wiemy, jak dużo pracy Dział Kadr poświęca na obsługę zajęć komorniczych, korespondencję z kancelariami i tłumaczenie samym pracownikom, dlaczego ich pensja uległa drastycznemu zmniejszeniu.
Jest to efektem braku podstawowej wiedzy na temat finansów, z którym boryka się większość polskiego społeczeństwa. Państwa pracownicy narażeni są na szereg niebezpieczeństw związanych z działaniem instytucji finansowych, w sposób bezwzględny wykorzystujący brak elementarnej wiedzy dotyczącej zasad funkcjonowania rynku finansowego w Polsce.
Dlatego też chcemy zaproponować Państwu usługę, jak sądzimy, nowatorską i jednocześnie niezwykle potrzebną:
„Finansowe ABC kredytobiorcy – szkolenie inne niż wszystkie"
Wiedza, która pozwoli Państwa pracownikom poruszać się świadomie w labiryncie współczesnych finansów jest wiedzą, której nie wynosi się ze szkoły ani nie można posiąść z podręczników. Jest to wiedza zdobywana poprzez doświadczenie, niestety – bardzo często okupione ogromnymi stratami z tytułu błędów, na których nauka ta się odbywa.
Nasza oferta szkoleniowa jest prawdopodobnie jedyną tego typu ofertą w kraju i w sposób znaczący odbiega od stereotypowego szkolenia na temat finansów. Daleko mu bowiem do nudnego wykładu akademickiego, pełnego trudnych do zrozumienia pojęć i przeładowanego teorią. Wręcz przeciwnie – dokładamy starań aby na naszych szkoleniach słuchacze chłonęli wiedzę z otwartymi ustami. Dosłownie – nie w przenośni.
Co sprawia, że nasze szkolenia są nowatorskie?
Przede wszystkim dlatego, że są prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w bankowości, windykacji i pomocy zadłużonym (choć jednocześnie z uniwersyteckim przygotowaniem pedagogicznym i uprawnieniami nauczycielskimi)
Również dlatego, że zawierają wyłącznie historie z życia osób takich jak słuchacze – przeciętnych konsumentów produktów finansowych, a teoria stanowi jedynie podbudowę szkolenia - dlatego wiedza przyswajana jest natychmiast, natomiast ważne zasady zapamiętywane na długo. Dzięki temu docieramy do każdego ze zgromadzonych na sali, a przeznaczone na szkolenie 120 minut mija jak kwadrans. Po szkoleniu każdy słuchacz wie jakie pułapki czekają na niego w bankach, jakie w firmach chwilówkowych, w jaki sposób działa okres bezodsetkowy na karcie kredytowej i co tak naprawdę kupuje się jako rzekome ubezpieczenie kredytów. Słuchacz wychodzi z wiedzą o tym, jak funkcjonuje Biuro Informacji Kredytowej i jak odczytywać raport BIK, co to są listy dłużników i jakie prawa ma windykator. Wiedzę tę nabywa nie ucząc się, a wręcz chłonąc informacje, które są dla niego zarówno nowe, ciekawe i jakże potrzebne w życiu codziennym.
Windykacja chwilówek a windykacja kredytów bankowych, jak wyczyścić BIK, czym grozą prywatne pożyczki dla zadłużonych, dlaczego BIG to nie BIK, jak sprawdzić się na listach dłużników, co może windykator, a co komornik - Państwa pracownicy po odbyciu szkolenia swoją wiedzą z tego typu zagadnień będą zdecydowanie wykraczać poza przeciętny poziom statystycznego kredytobiorcy.
Mamy nadzieję, że nasza oferta spotka się ze zrozumieniem potrzeb pracowników i wychodząc naprzeciw ich potrzebom wspólnie z Państwa firmą będziemy mogli dostarczyć im tego, czego w życiu codziennym potrzebują: wiedzę, w jaki sposób być świadomym konsumentem produktów finansowych. Wiedzę pozwalającą zaoszczędzić wielu kłopotów, które w wyniku podstawowych błędów tworzą spirale zadłużeń, rozbicie rodzin czy też ucieczkę cennych pracowników w szarą strefę bezpieczną od egzekucji komorniczych.
Poniżej przedstawiam ramowy plan Szkolenia:
- Jak działają banki i parabanki, na czym zarabiają i co to znaczy być dobrym kredytobiorcą.
- Praktyczny opis podstawowych produktów bankowych (informacje istotne dla kredytobiorcy, gdyż tutaj najczęściej niewiedza kosztuje wiele):
- Kredyt gotówkowy i hipoteczny,
- Karta kredytowa,
- Ubezpieczenie kredytu.
- BIK – wszystko, czego kredytobiorca nie wie o BIK, a co wiedzieć po prostu musi.
Czas trwania 60 minut (po tej części 15 minut przerwy kawowej)
- Windykacja w praktyce – czyli jak zachować się, gdy w życiu pojawi się windykator.
- Oddłużanie – mit czy rzeczywistość (jak to wygląda w praktyce).
- Pętla kredytowa – jak dostrzec pierwsze symptomy, jak nie wpaść w pętle.
Czas trwania 60 minut (po zakończeniu możliwość konsultacji bezpośrednich ze Specjalistą ds. Oddłużania obecnym podczas szkolenia)
Zapewniamy własny sprzęt pozwalający przeprowadzić szkolenie z prezentacją audiowizualną. Wymogiem jest udostępnienie sali pozwalającej na przeprowadzenie szkolenia.
Każda firma, w której prowadzimy szkolenie otrzymuje od nas certyfikat Firma Przyjazna Pracownikom w wersji elektronicznej (do umieszczania w publikacjach elektronicznych, na stronie firmowej) oraz tradycyjnej (do wyeksponowania na ścianie).
O programie Firma Przyjazna Pracownikom przeczytają Państwo więcej tutaj, a certyfikat taki jak poniżej wkrótce może zdobić Wasze biuro:
Zapraszamy serdecznie do współpracy.